sobota, 24 grudnia 2016

Życzenia + pare bardzo ważnych informacji

Hej, hej!
Jak wolicie: najpierw smutki, potem radości czy na odwrót?
Najpierw smutki?
To dobrze.
Najpierw radości?
Hm... ten post wam się nie spodoba.

Zatem najpierw trochę posmęcimy. Walnę od razu z grubej rury: nie zrobiłam jeszcze poprawki rozdziałów.
Myślicie, że to koniec złych newsów? Nic bardziej mylnego. 
Niestety nie dam rady dokończyć ich do końca grudnia, bo mam teraz tak dużo spraw na głowie (między innymi bardzo ważny dla mnie egzamin, więc trzymajcie kciuki!), że nie mam czasu ani siły na pisanie.
Przepraszam was za moje opóźnienie i to, że nie komentuję już waszych rozdziałów. Na prawdę mi przykro, ale nie daję rady działać na najwyższych obrotach bez przerwy.
Zależy mi na tym, żeby nowe wersje rozdziałów były jak najlepsze, więc nie chcę ustalać sobie limitu do kiedy mam je napisać. Pozostaje mi mieć tylko nadzieję, że mimo wszystko ze mną zostaniecie.

Dobrze, już kończę smęty.
W końcu jutro (właściwie dziś) jest wigilia. Z tej okazji życzę wam wesołych świąt spędzonych z najbliższymi, weny w prowadzeniu waszych blogów, żebyście spełniali swoje marzenia i nie poddawali się mimo przeciwności losu.
Oczywiście nie można zapomnieć o cierpliwości do pewnego niedotrzymującego obietnic kota, który miał w przyszłym tygodniu wtawić rozdziały, a nawet jeszcze ich nie skończył.

Jak już pisałam, mam nadzieję, że mimo wszystko ze mną zostaniecie, bo na prawdę dużo dla mnie znaczą wasze komentarze. Nie ważne czy mnie chwalicie czy wypominacie błędy. To dzięki wam się rozwijam.
Dziękuję za wszystko.
Uwielbiam was
Wasz Kot

Ps: Z góry przepraszam za błędy. Wolałabym żebyście się skupili na przesłaniu :)

9 komentarzy:

  1. Kocie książkowy, dzięki bardzo za życzenia! Tobie również wiele radości, radosnego renifera i bogatego mikołaja. :*
    No i czekamy na nowy rozdział. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo mam nadzieję, że pojawi się już niedługo? :)

      Usuń
    2. Również dziękuję :)
      Nie mam pojęcia kiedy się pojawi. Potrzebuję nieco czasu, żeby się poogarniać, ale postaram się to zrobić jak najszybciej.
      Dzięki za komentarz
      Kot

      Usuń
  2. Zostanę, zostanę :D Tylko poinformuj mnie, jak coś wstawisz, bo ja ostatnio nic nie robię, tylko rozdziały przegapiam na przeróżnych blogach. I mam nadzieję, że wrócisz szybko, tym bardziej, że chcę poznać twoja opinię na temat opowiadania, którego prolog teraz piszę (świat Pottera się kłania). Można wiedzieć jaki to egzamin? Oczywiście trzymam kciuki.
    I tobie też wszystkiego najlepszego: weny, wolnego czasu, nauczyciele to niech lepiej się odczepią. W przyszłości to twoje teksy będą omawiane na polskim. Jak to mówi mój pan od przyrody, gdy wchodzi na lekcję polskiego, zabiera pani podręcznik i go wertuje: ale nudy... Przecież oni wszyscy są martwi. Fakt, więc skupmy się na sobie.
    Czyli rób co kochasz, a resztą się nie przejmuj :D
    Pozdrawiam,
    Mentrix

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, hej
      bezsenność mnie dręczy a przy okazji brak weny, czyli z pisania rozdziału nici, więc wchodzę na bloggera i widzę nowy komentarz w dodatku od jednej z moich ulubionych blogerek. Banan na twarzy gotowy ;)
      Też mam taką nadzieję, ale ostatnio brakuje mi wszystkiego czego potrzrba do pisania: Weny, zapału, wyspania, a przede wszystkim czasu. Masakra.
      Bardzo trudny egzamin z francuskiego, więc nie mam nadziei na jakiś super dobry wynik, a jedynie żeby zdać choć to i tak będzie trudne.
      Dziękuję bardzo za życzenia i komplememty. Normalnie aż się zarumieniłam.
      Pozdrawiam i całuję
      Kot

      Usuń
  3. święta minęły, grudzień się kończy - także do roboty, Kocie, bo coś mam pustki w skrzynce mailowej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, mam już napisane półtora rozdziału, ale muszę ten pierwszy jeszcze posklejać bo mam dwa fragmenty na komputerze i dwa na telefonie. Także niedługo się spodziewaj kolejnego maila. A, i troszkę jeszcze pozmieniałam te wcześniejsze, ale raczej pod kątem nieścisłości, które mi się mogą potem utworzyć, więc raczej nie muszę ci ich wysyłać ;)

      Usuń
  4. Oooooow, my też cię kochamy kociaku! :D.
    Jasne, że z Tobą zostaniemy! No, przynajmniej ja mam taki zamiar xD. Ale weź się postaraj jak najszybciej ogarnąć te sprawy ( ja wiem, to niełatwe, ale dasz radę ). Wierzę, że dasz radę! :D
    Poza tym, szczęśliwego Nowego Roku!

    Xoxo :*
    Annabell di Angelo

    PS. Zapraszam do mnie:
    https://spokojnie-to-tylko-ja.blogspot.com/2017/01/one-shot-na-zyczenie-2.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooohhh <3 Właśnie zwracam tęczę :D
      Wiem, wiem postaram się ogarnąć jak najszybciej, ale na razie wolę się skupić na egzaminie (wybacz, ale to dla mnie MEGA ważne), ale od 12 stycznia zabieram się do roboty ;D
      Dzięki i nawzajem ;*
      Już czytałam, ale nie wiem kiefy skomentuję. Spytaj się Mentrix jak długo czeka na mój komentarz xD
      Pozdrawiam
      Koteł

      Usuń

Szablon